مرحله 5 کلیه بیمار شکست نمیخواهد را دیالیز چه باید کرد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پدر من است امتناع دیالیز، او در مرحله 5 نارسایی کلیه (اورمی) است. بدون درمان می کند او بسیار طولانی؟ چه باید کرد تا طولانی تر طول عمر خود را؟ در واقع ارومیه یک بیماری تهدید کننده زندگی است، اگر درمان نشود، بیمار ممکن است پیش آگهی بد داشته باشد. برای افراد مبتلا به این بیماری و نمی خواهید به دیالیز، راه طولانی خود عمر است برای پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین دیگر و آنها را به موقع.

طب چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه، برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، با کمک آن مردم می توانند فرصتی برای معکوس کردن بیماری داشته باشد. برای افرادی که در مرحله پیشرفته ای از این بیماری هستند، آنها ممکن است نیاز به برخی بار برای درمان این بیماری است، اما آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت با کمک طب چینی داشته باشد.

در اینجا ما با اشاره به طب چینی است یک درمان یا تک شاخ و برگ گیاهان نیست، آن یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است.شناخته شده ترین هستند بالا هفت درمان، آنها در طول داغ فشرده سازی درمانی، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمانی، پزشکی درمان خوراکی چینی، پا حمام درمانی، درمان چرخه و انما درمانی، هر کدام از آنها دارای مزایای خود را، به طوری که درمان، پزشکان درمان های مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند به این بیماری از علل آن را درمان کند. اگر شما می خواهید بدانید که نوع درمان مناسب برای شما است، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. همه اطلاعاتی که ما تامین هیچ اتهام، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید.

از بالا ما می توانیم می دانیم که برای مرحله 5 کلیه بیمار شکست اگر آنها را به دیالیز آنها باید برخی از درمان های دیگر که می توانید آنها را زنده بهتر بدون دیالیز کمک را رد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/esrd-treatment/1428.html





:: برچسب‌ها: ESRD درمان، دیالیز، نارسایی مرحله 5 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: